måndag 14 september 2009

Skit belysning!

Birkon & jag har klagat på belysningen i badrummet.
Det finns ingen taklampa där, enbart två spotlampor som sitter ovanför spegelmöbeln. De hjälper inte så jätte mycket när man ska försöka noppa ögonbrynen, duscha eller sminka sig.

Så självklart dör en av dem i förrgår. Och gissa vad som händer idag, när jag går in?

Just precis när den ANDRA lampan dör gnuggar jag mig i ögonen, så när jag öppnar ögonen tänker jag: Tände jag inte lampan? Så försöker gå och tända, men icke!
Skit irriterande, vi måste ju ha någon slags belysning där inne så det fick bli den här lösningen tills i morgon eftermiddag.


2 kommentarer:

  1. HAHA så där tänker jag också! "jag kommer inte kunna skörda dom här innan dom ruttnar, så jag borde inte plantera dom" haha sjukt ju! och nån gång funkade inte facebook och jag fick småpanik "jag måste ju skörda!!".. det är fan inte bra för en det där ;D

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Vissa tycker jag är jättebarnslig som sitter framför ett spel där jag sår frön och skördar lixom, haha! Men det är skönt.. man slipper tänka på alla dom här vuxna grejerna som ens vardag annars består av. :)

    SvaraRadera