torsdag 10 september 2009

Bra bra bra!

Dagen har varit super bra!
Vädret har varit på topp, Birkon och jag har varit ute på cykelrunda och vi har hälsat på Sotan!

Jag avskyr att fickparkera men lyckades med en riktigt bra idag faktiskt.
Man ska ju stå nära kanten och det kan jag lova att jag gjorde, inte på, utan PRECIS bredvid.
As stolt!

När jag övningskörde tyckte jag det var lättare än att parkera på vanligt vis, konstigt nog. Men nu när jag har körkort så har jag börjat fega lite där. Men det ska bli ändring på det : )

Ne nu ska jag lägga mig i soffan och gosa lite med gubben!
Han är lite avundsjuk på farmville på facebook. Har tyvärr blivit rätt fast där :)

Ha en bra kväll snuttisar!

1 kommentar:

  1. haha tragiskt nog är jag också helt fast när det gäller farmville ;D

    SvaraRadera