tisdag 1 september 2009

LÄMNA MIG I FRED IDIOT!

Jag vill inte ha något med dig och göra.
Jag har aldrig varit din vän, kommer aldrig vara din vän.
Sluta kom till mitt jobb och säg att du inte är någon äckel gubbe.
Du är 40 jag är 20. Jag vill inte ha något med dig att göra!

Klart fan att jag minns dig, jag tyckte/tycker att du var/är obehaglig, du följde efter oss, hur kan man glömma? Kalla det vän du, men i min värd kallar jag det absolut inte för det.

Just nu ångrar jag att jag var där, att jag var trevlig och sa hej när du sa det. Som 12-13 åring vet man inget annat. Så självklart säger man hej och om någon börjar prata och självklart svarar man på tilltal, till en början. MEN vi slutade, men INTE du.

Kände du inte hur jag dissade dig på jobbet? Hur jag försökte få iväg dig till någon annan som arbetade just då? När Therese väl hjälper dig är du totalt ointresserad av det hon skulle hjälpa dig med. Jag VET att det var för att du kände igen mig, men du måste ju tamefan märkt att jag inte VAR/ÄR intresserad? LÄGG NED!!!!!!

Kom inte tillbaka, bara om du ska handla något så det gynnar RUSTA. MEN inte för att du ska prata med mig. För jag VILL inte!

Nu räcker det, låt mig vara! Det är OBEHAGLIGT!

2 kommentarer:

  1. Vad är det där för äckel egentligen?! =/

    SvaraRadera
  2. Sv till Sofie: Jag berättar mer när vi ses nästa gången, jobbigt att ta allt här. Men något fel är det på honom...

    SvaraRadera