onsdag 23 september 2009

Oj det var ett tag sen sist.

Ojojoj!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här.
Anledningen till det är väl för att det knappt har hänt någonting i mitt liv den senaste veckan.

Har känt mig sjuk, hostar, snorar och haft ont i magen. Sen har det blivit mycket körande, bland annat på syster yster till stallet :) Mamma och Mats är ju fortfarande i Grekland. De kommer hem på fredag morgon..

Idag kom min efterlängtade fotobok från fuji.. Jag blev super nöjd, om inte mer! Trodde inte att den skulle vara så fin som den är. Det stod att det skulle vara ett riktigt bra fotopapper och det kan jag verkligen säga att det var. Nu vill jag bara visa upp den för alla, haha!

En perfekt grej bara för att samla minnen eller varför inte ge bort i present?

Mamma har lånat min kamera, så jag ska lägga upp några foton på boken sen när jag får tillbaka kameran.

Ne nu ska jag fortsätta se på idol! I morgon är det jobb :)

1 kommentar:

  1. Haha! Jasså, ja vi är kanske lite lika ;)
    Problem med levern har jag haft i snart en månad. Kan inte göra så mycket, så det är rätt värdelöst. Tyvärr finns det ingen medicin som jag kan ta, utan det är mest att ta hand om sig själv och leva hälsosamt som spelar roll just nu. Det ska tydligen hjälpa.
    Trivs du på rusta då? :) Det är så tråkigt att det inte finns ett enda jobb, jag kollar också varje dag. Ger snart upp!

    SvaraRadera