måndag 14 september 2009

Länge sedan sist!

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev.
Har inte riktigt haft någon lust att skriva, sen har det ju faktiskt varit rätt fint väder.

Men idag har jag inte fått mycket sol på mig. Har faktiskt varit inne och städat hela dagen. Nu är det rent och fräscht äntligen.
-------
Har varit ledig en vecka och jag kommer snart börja klättra på väggarna.
Niklas RING! Jag blir tokig här hemma :P
-------
På fredag blir det att kolla på uppföljaren av "Män som hatar kvinnor" på bio :) "Flickan som lekte med elden" heter den. Fick biljetter till premiären av min underbara mamma. De fick gratisbiljetter när de bokade resa till Grekland, men de kan tyvärr inte gå på den, för de åker redan på torsdag. Så då fick jag & Birkon en varsin biljett.
------

Ne nu ska jag dra mig till soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar