onsdag 2 september 2009

Självklart pajjar du nu också!

Halloj!

Sitter här vid datorn med en kopp te. Något som sällan sitter fel : )
Idag har jag varit uppe i huset, Tomas har lagat min gamla cykel, så test körde den. Men jag gav bort den snabbt, till min älskade Birkon :) Nu har han äntligen fått sig en egen cykel.

Sen har jag och Ronja varit och sagt hejdå till Acke, som ska avlivas i morgon.

Sist men inte minst, våran diskmaskin har pajat. Så har varit och letat efter en ny. Den vi vill ha, finns ju då självklart inte i lager. Så det kommer bli till att handdiska här hemma ett tag framöver. Känns inge vidare kul kan jag lova.

Sen är det ju inte roligt att lägga ut pengar på en diskmaskin, de är ju inte direkt billiga, den vi har kollat på kostar nästan 6700 kr. Woho, jätte kul! Bara för att man vill ha display blir det minst 1500 kr dyrare..

Jaja vi får se hur detta löser sig!

Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar