tisdag 15 september 2009

Hejhej bloggen :)

Ska snart gå och lägga mig, men tänkte först skriva ett litet inlägg..

Om jag inte redan har skrivit det, så beställde jag min gratis fotobok i söndags! Så jag hade hoppats på att få hem den idag, men icke!!! Jag trodde inte alls på att den skulle vara HELT gratis försen jag såg kvittot på slutet. Men den var verkligen det. Man kunde göra den så personlig, massa effekter och ramar. Så jag ser verkligen fram emot att den snart kommer, hoppas på i morgon. Ska spana efter brevbäraren hela morgonen, haha!

Ett tips, om ni ska beställa foton så gör det från fuji. Jag beställer jämt där ifrån. Snabb leverans och riktigt bra priser.

Sist jag beställde fick jag 100 bilder för endast porto som kostade 29 kr.

Ne nu ska jag snart sova.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar