fredag 23 oktober 2009

Bil fix!

Nu har jag börjat få ordning på bilen..

Idag har jag och Birkon tvättat den med lite speciella medel och sen har jag fixat mina fälgar..
Förut var dem ganska rostiga, men nu är dem silver och snyggare än någonsin..

Har även tagit bort de svarta fläckarna som blev efter att min morbror fixade listerna. Så ännu en sak som är klar! Jag älskart!

Snart ska jag börja med middagen, idag blir det fläskfilé med champinjoner och grejer!
Helt klart det godaste som finns! MUMS!

3 kommentarer:

  1. snyggbilen! ses på fre, ska bara hinna bli frisk försk! :O

    SvaraRadera
  2. känner mig mycket bättre redan, så det blir ska du se... :)

    SvaraRadera
  3. Ja, tyckte det var lite roligt med färg. Eftersom att jag nästan alltid bär svart..som du vet ;P

    SvaraRadera