onsdag 21 oktober 2009

Lite orolig för min pärla!

Idag har jag varit och lämnat min bil åt min farbror..
Han ska fixa den lilla rost som fanns och sedan spraya mina lister.
Just nu är dem gråa, men de ska bli svarta :)

Är lite nervös faktiskt, jag hoppas han vet vad han gör, jag vill ju inte att min pärla blir ful :) Det återstår att se.

Sen har jag och Birkon hängt i tvättstugan resterande tid. Min favoritplats där nere är ju helt klart torkrummet!! Nu när det är så kallt ute, är det underbart att vara där inne.
I tvättstugan luktar det ruttet avlopp, fy fan!

Ne nu ska vi ned igen!

PS:
Det kommer bild på bilen och klädseln. Har bara inte hunnit tagit några ännu. Men det kommer!

3 kommentarer:

  1. Juste du bor ju också där! Snacka om att jag är glömsk! :D
    Bilderna jag har på bloggen är tyvärr inte från lägenheten, det är mer så jag vill att möblerna och diverse saker ska se ut. Nu är det bara att spara pengar :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag som är bäst på att låsa in saker och ting, det kan ju bli perfekt för mig då :) Nej den är inte på hemnet, säljs privat och vi får reda på om vi får den i helgen! Men vi måste renovera lägenheten rätt mycket om vi flyttar :)

    SvaraRadera
  3. okej, nice :) du får slänga upp en bild så man får se pärlan =)

    SvaraRadera