torsdag 8 oktober 2009

Varför?

Varför har jag ett sånt dåligt immunförsvar?
Har ALLTID haft och kommer väl troligen ALLTID ha det också.

För tre kvällar sedan bröt min små förkylning ut till något hemskt.
Nu hostar och snorar jag. Så är öm i hela näsan och det känns som att jag har träningsvärk i hela kroppen..

Inte nog med det är halsen helt uppskuren inuti.. Nu ett antal gånger då jag har hostat har det varit lite blod. Mamma tvingar ned mig till doktorn.. Så får väl säkert ta sänkan och grejer som jag avskyr!!! Men jag vill ha min Cociliana medicin.. Det är bara den som hjälper..

Birkon tror att jag har svininfluensan. Har faktiskt aldrig känt mig såhär.. Så känner mig lite orolig.. Men vi hoppas på det bästa!

Ne nu måste jag snyta mig. Hejdå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar