torsdag 1 oktober 2009

"Vad har du gjort med ditt hår?"

Tjillevippen!

Dagen har varit super. Den började med lite days och efter det blev det en shoppig runda på stan, möte och klippning. En fika blev det också :)

Första gången jag blir nöjd när någon klipper mig.
Hon var super duktig. 2 dm försvann. Åh, trodde jag skulle bli förstörd, men det blev riktigt bra :) Lite pinsamt bara när jag kom dit, hon frågade helt seriöst vad jag hade gjort med mitt hår. Mitt svar blev: Jag blir aldrig nöjd när jag klipper mig, så jag undviker att gå och klippa mig. Men denna gång blev jag nöjd, så tack :)

Nu ska jag bara köpa ett spraywax som hon rekommenderade, men hann inte köpa det idag. Fick hem en sjal och en väska iaf.

Men förtusan varför ska det vara så svårt att hitta den rätta väskan? Finns det inga snygga väskor längre? Antingen är dem för stora eller för små. Nu blev det en svart, tråkig men diskret, bättre än mina gamla trasiga :)

Bilder kommer..

1 kommentar:

  1. Jaaa! Jag vill se bild :)

    Det gick bra hos dr idag. Dock var det en kontroll efter hennes öroninflamation.. hade läst lite fel :P

    SvaraRadera