lördag 3 oktober 2009

Tänker på dig!

Idag har mina tankar farit långa vägar.
Ibland har jag knappt hört vad andra säger till mig.

Jag tänker på dig. Jag saknar dig.
Om du vore här, skulle nog inte vissa problem som finns, finnas. Du skulle ha ordnat det.
Alla skulle lyssna och ta till sig det du sa.

Det har gått för många år sen jag träffade dig, värre är det när jag tänker på att jag troligen aldrig mer kommer få träffa dig.

Vissa dagar tänker jag mer på dig än andra, men det går inte en endaste dag utan att jag tänker på dig.

Jag saknar dig morfar. Du var en fantastisk person, en rolig karl, som alla älskade.

Jag vet att du inte finns längre, men du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma dig, dina råd eller alla glada stunder med dig. Jag kommer alltid att älska dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar