onsdag 9 december 2009

Leeedig!

Kom inte från jobbet försen vid 19:50 idag skulle ha slutat 19:30.
Var helt slut, så direkt när jag kom hem så stod middagen på bordet (tack älskling) och sen blev det mys i soffan med min lilla gubbe :)

Nu är jag ledig tors-mån.. På tisdag börjar allvaret igen :) Så nu är jag lång ledig.

Foten känns bättre idag, men fortfarande avdomnad, haha! Detta verkar inte komma som någon chock för någon, de flesta vet att jag lyckas med allt, haha! Typsikt dig Emelie, får jag höra ;)

Ne nu ska jag ut på ballkongen och sedan ska jag nog spela lite poker.

1 kommentar:

  1. JA! Precis! Det är mycket roligare och anteckna när man har gjort den själv också :D Jag hittar aldrig någon almanacka i affärerna. Den jag har nu älskar jag iof men kommer inte ihåg vart jag köpte den.. :P Sen vill man ju inte ha en likadan. Nytt år - ny almanacka liksom :D

    SvaraRadera