lördag 5 december 2009

En fullspäckad dag!

Idag har jag och Birkon haft fullt upp.
Direkt när vi vaknade gjorde vi oss i ordning för att åka ned på stan och handla lite på systembolaget, köpa moppset och lite annat till mormor..
Sen en sväng upp till huset.

När vi lämnat alla grejer till mormor så ringer mamma och frågar om jag kan köra ut Ronja till stallet, självklart så gjorde jag det :)

Väl i Norrtälje igen så åkte vi nästan direkt hem till Kalle som blev 24 år i onsdags för att fira honom.. Var väl hemma vid åtta någongång..
Han fick ett Xbox 360 spel av mig och Birkon.

Sen har vi kollat på lite film, tagit fram lite tomtar och annat krimskrams som hör julen till nu på kvällskvisten.. :) Skönt att bara sitta en liten stund nu :)

Juste! Nu är alla Ronjas julklappar och födelsedagspresenter inslagna och klara! Har jag bara alla andra att köpa till :P Ronja var lätt, men Birkon, huh, svårt. Vad köper man till någon som har allting och blir super glad för allt? ;) Haha. Jag hittar nog något bra!

Lite foton från när Birkon och jag hade en bakdag:

Våra vackra coccostoppar!!

HAHA, inte alls vackra, men goda!









Jag bara älskar det här fotot!
Degen har jäst över och ah, det blev MYCKET deg.
Nu får vi bjuda över mycket gäster!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar