onsdag 2 december 2009

Hej Bloggen!

Nu har jag tänkt att jag ska försöka blogga dagligen igen!

De senaste två dagarna har jag och Birkon bakat lussebullar och coccostoppar! Sen har jag spenderat rätt mycket tid på jobbet :)

Igår till exempel när jag skulle åka från jobbet vid 19:10 får jag inte upp bilfan! Får ens inte i NYCKELN i låset. Sofie kommer som en räddare i nöden och hjälper mig.

Kl halv stod jag fortfarande kvar för att få bort all frost på rutorna.
Väl på parkeringen hemma, så går det inte att stoppa i nyckeln i låset,, igen! Fruktansvärt sur blev jag. Så älsk fick komma och hjälpa mig.. Men inte nog med det, när vi fått i nyckeln fungerar inte centrallåset. Den låser sig enbart på min sida.. Efter 10 min så låstes alla dörrar!!! SUCK, äntligen tänkte jag.

Så idag ska jag åka och köpa någon smörja som ska undvika skiten att frysa, så får vi se om det fungerar bättre, annars säljer jag bilfan! För det är ju på vintern man vill ha en bil.

Jag tycker jag haft lite mycket otur den senaste tiden, när ska det vända?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar