onsdag 9 december 2009

Hemma efter många timmar på akuten!

Vilken dag.

Har varit helt slut och sen in på sista halvtimmen på jobbet tappar jag en tung jävla EU-pall på min högra fot. Mest kom dem på tårna.. Stod nog still och oahde i minst 7 minuter. Gjorde så fruktansvärt ont.

Väl hemma gör det ännu ondare och helt blötsligt vid kvart över nio märker jag att smärtan har försvunnit, men att jag har tappat känseln på halva foten och i tre tår... Kan enbart röra stortån och tån bredvid..

Birkon och mamma tyckte att jag skulle ringa till akuten.. De ville promt ha ned mig dit... Så nu är jag äntligen hemma.. Har varit på röntken, blivit undersökt etc, etc.... De kunde inte se något på röntken. Men hon tycker det är konstigt att jag inte kan röra dem och så pratade hon om något att det skulle sitta under foton, men nu hade jag problem med övre.. Det kunde tydligen vara någon blödning eller något tryck på nått. Haha, fattar inget :P

Så hon skulle återkomma i morgon, hon rekomenderade att jag inte skulle arbeta i morgon. Men jag ska fasiken dit! Sen får jag gå hem om det gör för ont. Men jag ska klara det :)

Ja herregud, vilken lång dag!!

1 kommentar: