torsdag 7 januari 2010

Många förändringar på gång!

Tänk vad åren går fort.
Tycker inte alls det var länge sedan man skulle fira in att det blev år 2000. Men det är 10 år sedan! Helt galet..

2010 är nog första året som jag inte har några nyårslöften. Men nu i efter hand har jag bestämt mig för att i år ska det ske många förändringar.

Har nog aldrig lyckats hålla mina nyårslöften till fullo, så nu med mina planer för förändringar, så tänker jag vara tyst om vad som kommer förändras. Då vet jag att ingen kommer att ha för höga förväntningar och jag kan när som helst backa om jag så skulle vilja :) Eller så kommer ni se förändringarna, om jag lyckas!

2009 var överlag ett bra år, men 2010 ska bli så mycket bättre har jag bestämt.

5 kommentarer:

  1. Det är ingen fara :) Vi kan ta det när vi ses, vill inte skriva det här. Hör av dig om du ville med imorgon annars får se ses en annan dag :) kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag var verkligen tvungen ;P För mig skiljer det 1200:- kr på gymkorten så jag kör friskis.. är inte direkt rik i dessa tider =)

    SvaraRadera
  3. Jo det är tråkigt faktiskt. Men jag tjänar så mycket på att gå där så det fick bli så. Bor så nära också så det är skönt avstånd =)

    SvaraRadera
  4. Ja, det verkar vara ett jävla mirakelschampo ju! :D Mitt hår är helt sinnessjukt mjut :D

    SvaraRadera