fredag 27 november 2009

Haha vilken eftermiddag/kväll!

Vilken eftermiddag!
Vet inte hur många tabbar jag har lyckats med.

Kan väl dela med mig av tre stycken.

Det första var när jag och Ronja skulle åka hem från pappa. Riktigt mörkt ute så jag körde med hellysena! Tror ni inte att jag glömmer att stänga av dem när två bilar kommer! Kom dock på det när den andra satt på sina hellysen för att visa på.. (Pinsamt)

Det andra var när jag hade varit och lämnat Ronja i huset igen och jag ska iväg hem och parkerar.. Märker jag att jag har glömt hemnycklarna uppe i huset.
Jag ringer Ronja och säger att hon får gå ut med dem.

På vägen dit hamnar jag i ett rödlyse och två personer går över vägen... Jag får grönt, men dum som jag är låter jag dem gå över iaf. Jag får rött igen...

En jävla stund blev jag stående där, till slut fattade jag ju att röd lyset trodde jag hade åkt och att det inte fanns någon bil kvar... Jag börjar backa, (för att lyset ska känna av att jag är DÄR!) Inget händer.. Under hela denna stund står ett gäng unga och snackar vid övergångstället! De ser att jag är skogstokig i bilen..

Vet ni hur många gånger jag tänkte köra mot rött? När jag sen tänker, nu gör jag det. Cyklar en av killarna som står vid övergångstället förbi mig och sen tillbaka. Då blir det grönt!
Jag trycker på gasen och är borta med vinden efter en sekund!!!! SÅ PINSAMT!

Min kväll har inte varit någevidare. Funderar på att gå in i duschen, men med min otur så vet jag inte om jag vågar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar