måndag 31 augusti 2009

YES, jag får stanna!!

Wohoo!
Idag gick min anställning ut på rusta. Men chefen kom och sa att han ville ha mig kvar.
Ni anar inte hur glad jag är. Jag trivs så fruktansvärt bra där. Personalen är fantastisk, det är ett varierande jobb och jag lär mig något nytt varje dag. Jag bara älskar det!

Han kunde inte säga det mer lägligt heller, hade inte hört något om Fannys operation så jag var lite orolig.. Men nu vet jag att hon mår bra och att hon får komma hem i morgon och inte minst, jag vet helt säkert att jag kommer få pengar!!!

Tyvärr så har jag en fruktansvärd huvudvärk. Alvedonen vägrar hjälpa. Men det ska inte förstöra min kväll! För mig blir det mys i soffan!

Saknar min lille man också, har inte träffat honom sen igår. Vi har gått om varandra nu när vi har jobbat, men i morgon får jag äntligen träffa honom igen.

Ne nu ni ska jag dra mig vidare till soffan!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar