måndag 24 augusti 2009

Färdig städat!

Äntligen har jag städat färdigt, det tar sin tid.
Men nu är allt skinande rent, nästan. Typsikt nog så kommer ju dammet tillbaka efter bara några minuter. Men nu är det ju inte alls lika mycket och det luktar smarrigt här hemma.

Så nu tänker jag sitta här vid datorn en stund och sen tar jag en promenad upp till huset och solar lite.

Över till något helt annat:

Sommaren har gått alldeless för snabbt, tycker inte alls det var länge sedan man väntade på att få gå på studentfirande etc. Nu pratar alla om vintern och jag blir bara deprimerad, jag vill ha mer sommar. Har varit alldeless för få sommardagar i år och de fina dagarna har man självklart jobbat.

Jaja, nu ska jag sticka iväg!

Ha en bra dag!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar