tisdag 6 april 2010

Ett huller om buller inlägg.

Hallå!

Nu var det rätt länge sedan jag skrev här..

Påskhelgen har varit fantastisk, har inte jobbat sen i fredags och är ledig fram till onsdag. Så De här dagarna har jag spenderat med släkten!

Har storbesök från både Överkalix & Helsingborg här.

I fredags såg jag och Ronja massa film, bland annat New Moon. Riktigt bra faktiskt. :)
Söndagen bjöd på en överraskingsdagskryssning för Birgit som blir 70 år i morgon!
Vi var närmare 20 personer som åkte och vi hade det riktigt trevligt. Blev mycket sång. Och mycket dans för de "äldre" haha. Jag höll mig till drinkarna och taxfreen :)

Idag blev det en mysdag hos mamma, min kusin från Helsingborg kom och hälsade på! Har inte träffat henne och hennes son på nästan två år, så det var riktigt roligt..

Kvällen bjöd på en skitfilm med älskling, Johan & Fia.

Ha det så bra // Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar